första dagen i skolan på 3 veckor.

Nu är man tillbaka i skolan och det känns så där "/ Nejdå. Fick en bra start tyckte jag. Enhel del snack om praktiken och lite så. Sen har vi bara haft lite styling på varandra. ska sätta igång och toppa igenom min docka nu tror jag. Känns skönt att varar tillbaka men ändå inte. Orkar inte med allt annat som naturkunskap, matte och engelska och de..

Igår var jag på träning och kom hem rätt så sent. Var tvungen och springa till jobbet en snabbis och att prata lite bara. Sen vart det hem. Fick fräscha upp mig lite i duschen och sen vart det Johan Falk. Hade redan sätt den men det gjorde inget. Stänge av tven innan det hade slutat. Var så sjukt trött men det var lika bra och sova när man ändå är trött. Annars hade jag nog inte kommuit upp idag. Fast det var lättare att komma upp idag. Det är ju ljust nu på morgonen när jag kliver upp (y) Nej nu ska jag nog gå och göra lite nytta. Kan ju inet sitta här hela lektionen.

Önska mig lycka till sen på Karolinska sjukhuset (y)

1 Juliusselina:

skriven

Awesome site!