Duschen och Bastun väntar på mig ♥

 



JA, efter en hoppträning och ett pass på friskis så väntar duschen på mig. Fan vad duktig jag känner mig. Har vart igång hela dagen men imorgon kommer säkert den roliga träningsverken fram :D!! Gick i alla fall bra, eftersom jag är som jag är med nytt folk och med en MASSA folk, jo jätte blyg!! Så det här var bra för mig kände jag. Trodde jag skulle behöva spy innan jag gick in men det gick bra efter att jag mötte några vänner där, toppen!! Sjukt roligt var det så jag ska nog hålla mig där nu på lovet eftersom det är GRATIS för alla ungdomar som har lov, katsching! Nej, nu vart pappa klar med bastun och duschen. Har fått en liten renovering i mitt lilla egna duschrum här nere. Har både fått en stor spegel och duschen är fixad. Hade en halv dusch vägg förut men nu har jag fått ett duschdraperi ist så vi får se hur det går. Det kommer nog bli toppen. Ha en trevlig kväll


1 bells:

skriven

fan vad najs med gratis! Vi kanske ska ta och träna på torsdag då eller imorgon kanske? (: <3