det jobbigaste med allt har kommit..

Ja. Nu är jag hemma igen efter en efterlängtad resa i Sälen och den har vart helt underbar. Vist kunde det vart bättre men jag ska inte klaga nu ;) Gårdagen var det full rulle i backen. En NAJS after ski då jag träffade på ett gäng Göteborgare som söp mig och Bellsan under bordet lite, yah! Sjukt roligt och ett bra avslut på kvällen. Sen vart det lite kvällsåk och sen hem då det tog sin lilla tid. Kom hem och vart en mys kväll framför melodifestivalen. Tyckte det var fel som vann melodifestivalen så det tar vi inte upp nu!!  

Han vara ute i backen en liten stund i dag med. Jätte skönt. Inge folk och snön var perfekt så jag satte mig i bilen med ett leende när vi far hem. Resan gick bra. Sovit för det mesta och pausa med en lunch vid donken med BellsaN och dom sen hemåt igen. Så nu gör jag det som är det tråkigaste.. Packar upp och det är alltid kaous när min familj har vart iväg och ska packa upp men tur att jag har min lilla egna våning. Ska ut och promenera med Petra och Bells sen. Sen ska jag bara förbereda för natten och sen är det mot jobbet imorgon bitti. Får sovmorgon hela veckan, riktigt skönt ska ni veta! Nej nu måste jag fortsätta med de här skiten :( Skriver sen ♥