Blondiiieeeeee!

yeah, då var man typ blond då. Känns jätte konstigt även fast det bara är lite ljusare än vad det var innan men det är bara att glida med nu då. Nu ligger jag i alla fall i sängen och försöker ha det gött. Har bakat mig några scones. Ska nämligen ha det till min och Mikaelas sallad imorgon så det vart lite över till resten av familjen så dom vart i alla fall jätte glada. Har vart på jobbet hela dagen och det har inte vart så mycket att göra. Vart bara lite slappt idag eftersom både jag och Mikaelah var trötta och sen var vi mest inne på att färga mitt hår,hih
Sen vart det mot stallet. Min häst gjorde mig faktiskt på lite humör idag. Inte vanligt kan jag påstå men hon var så muppig så jag dog av garv men det är bara bra :) hihi. Sen mot hemmet för att fixa allt till morgon dagen och backat och stått i med hemma sysslorna. Nej nu blir det sängen ♥

                                                                                                                              


                    

1 becs:

skriven

men lägg ut bild på håret då!! :D