Ansikts peeling

 

Zandra med Z om Go´kväll:

åh! Vilken peeling använder du? Känner att jag inte har hittat en bra.. Du kanske kan tipsa om en
bra?


Ja jag kan hemskt gärna tipsa om min jag använder. Först vill jag tacka om att du läser min blogg. Dock inte många som gör det. Men i alla fall ♥ Vet ju inte vem du är men tack!

Jag har bara använt en peeling för en ganska känslig hud då den här är perfekt för just känslig hud som jag har. Det är Niveas ansikts peeling för unga, SCRUB AWAY heter den. oli fri och är perfekt för fet hud. Jag känner att huden blir jätte mjuk efter och det är ett bra tecken..
Jag är super nöjd med den och lätt att arbeta med den. Perfekt att ha den i duschen. Men får dock bara användas två gånger i veckan. Men jag kan säga att det är den ända av Niveas produkter jag gillar dock.. Funderar på en annan nästa gång den här är slut men vilken det vet jag inte :) Men jag tycker det är värt att prova den här!!