lite resfeber tro..

ligger i sängen och kan inte riktigt somna. Tror det är lite pirr i magen tills jag far iväg imorgon. Ska verkligen bli super skönt att få komma bort och skratta. Eller det kanske är Gotland som kommer få lite träningsverk i magen tro (?) Det brukar ju bli så, eller hur?

Kvällen har vart lugn. Packat och fixat lite. Drog sedan till stallet för att kolla Pelles hoppträning. Mycket spänande! Sen vart det avfärd hemåt. Marika har vart på besök. Hon skulle nämligen ha lite bilder och sen vart det en macka också. Sen tog jag och pappa en sväng med hunden. Lite skönt att få komma ut i den friska luften. Var riktigt skönt ute ikväll.

Imorgon blir det till att få in allt i bilen. Sen kommer lilla gulliga Ronja på besök eller besök blir det nog inte. Hon ska nämligen få flytta med oss till Gotland till en ny familj. Så hon ska fira midsommar och grejer med oss. Får se hur det funkar eftersom lilla Ronja får herr sällskap, ojojoj kan ju gå hett till !

Nej nu ska jag sussa om det går i mitt ny städade rum, känner knapt igen mitt rum :(



minena med dig