Jag gillare



Nu sitter jag äntligen på terassen och steker. Har nänmligen längtat så mycket efter den här värmen och den stilla luften. Igår var det inte så behagligt.. Har vart iväg en sväng i Sicka (hammarby sjöstad) Kan bara säga att där vill jag bo. FAn vad fint och fräsc det var.. Men det sägs att det kostar en förmögenhet och det kan jag tänka mig att det gör. Var nämligen där för att kolla på min kussin som skulle dansa. Det var södermalsm kulturskola mm som höll i något gippo. Med ansikts målning och loppis och hela köret.







Här skulle då jag vilja bo tack :O!

Nej nu ska jag fortsätta att glassa i solen. Pappa bjuder på Freja idag (y)

1 Amanda:

skriven

Svar: Tror jag kommer till 11 ;-) Orkar inte gå upp för tidigt på sommarlovet. Okej (; Vad ska vi göra där? hahaha <3

2 Amanda

skriven

Svar: VAD KUL!! See u there (; <3