god natt

fattar inte varför jag kommer i sägs så sent hela tiden :(.. Men som tur var så har jag ju sov morgon imorgon och näst sista jobb dagen innan jag får en vecka semester. Men sen kör det igång med jobb igen på SVEVIA. Tanken slog mig om att jag ska jobba typ hela lovet eller dom veckorna när pappa jobbar i alla fall. Men får se hur det blir. Vill som sagt ha lite sommarlov men jag börjar skolan rätt sent dock. Esch skit samma får väll se hur det blir.

Sov morgon imorgon och kolegan är med imorgon (y) Hon har dock vart sjuk nu i två dagar men det har ju gått bra ändå. Men det blir ju som sagt lite roligare!!

Imorgon ska jag i alla fall träffa vännerna. Får se om vi ska se på Sex And The City 2. Annars blir det nog bara mys pys imorgon. Men det gillar jag också!

Nej nu ska jag inte babbla mer. God natt och sov gått!