lite uttråkad...

Nu sitter jag på jobbet på pappas data. Han kommer dock döda mig om han ser att jag är här inne och skriver. Men men jag har inget bättre för mig. Jag är nästan helt själv här på jobbet. Rätt skönt och lugnt faktiskt. Sitter och väntar på att mitt snöre ska torka. Håller nämligen på att sprayar lite eller egentligen massor..
Bells tog ledigt idag för att vädret är ju fantasktiskt idag. Det är hela 34,4 grader där i solen men det blåser så värmen känns inte riktigt. Men hon gjorde rätt val. Själv får jag ta igen brännan på sjön hela helgen:)

Idag blir det till att hinna åka ner till Hårfin och beställa mig en sax. Pappa momor och alla böärjar bli långhåriga och jag orkar inte höra tjatet om att jag ska klippa dom så nu blir det en sax.



Nej nu ska jag titta vidare på Blocket.se eftersom det är det ända som fungerar på dessa datorer typ :)