Vad tog tiden vägen.

Shit. Har suttit och pluggat hela kvällen och klockan är redan 9o och jag har inte ens hoppat i duschen ;O Har hunnit med hälften av allt jag skulle göra men jag orkar verkligen inte mer. Kan påstå att tiden bara försvann. Känner mig väligt äcklig nu som har suttigt på samma ställe nu i flera timmar och bara skrivit.. Men väldigt stolt över mig iaf. Blir ingen skola för mig imorgon. Ska göra en liten "mini" operation så hinner inte till skolan. Rätt skönt att få sova ut lite imorgon och sen ska jag nog ta och plugga lite matte och engelska (y) Fattar inte att det kunde bli så mycket plugg nu helt plötsligt.. Vi som inte direkt ska plugga få fridtiden.. SKUMMT!!

Nej nu måste jag hoppa i duschen och göra mig lite fräch innan resten av familjen anländer. Pöss




1 michelle:

skriven

håller med, jag har aldrig haft såhär mycket plugg på fritiden typ!

2 Emmy Amanda

skriven

Nej inte jag heller :(