trött som inåt bängen!

Shit vad trött jag vart nu när jag kom in efter en liten promenad med BellsaN. Hade lite och prata igenom som vanligt :) Ska hoppa in i duschen och lägga mig i sängen för jag är INTE på humör just nu.. Vill bara gräva ner mig och sova gott om jag ens kommer kunna göra det i natt :( Har ingen lust till att åka till skolan imorgon men det är nog bara att ta sig i kragen och åka in. Har Engelska prov imorgon och jag har ju dock inte ens kollat på pappret och såg att den skickade länken jag fick av Bella.. Det var ju inte ens alla ord på den så det var ju bra .. Inte alls. Fuck.. Vad håller jag på med (?)  BTW. Bakade bullar idag :D Har inte ens smakat en ända men jag tror jag skippar det.. Måste ju börja tänkte lite på figuren nu när 2010 stranden kommer ;)




1 Birgerveronica:

skriven

Lovely site keep it i will be back that you.