Söndag, God morgon!

Härligt. Helgen har gott fort och inte ett ända blogg inlägg ;O ... Men det får bli ett långt inlägg nu ist. Fredagen var mysig. Var hos Alicia ett tag och röjde och hade de jätte trevligt tills vi drog vi vidare. Hamnade i en lokal inte så långt där massa grabbar bastade så jag drog haha. Sjukt varmt och det var inte min grej att basta. Drog två hus åt sidan där Rasmus syster hade fest så vi satt där och lodade i köket ist. Var mycket trevligt måste jag påstå. Sen kom mammataxi och hämtade oss och sen somnade vi väll rätt fort när vi kom hem tror jag(?) Myste lite så klart och sen somnade vi vid 2 tror jag. Sen vaknade vi vid 8 och drog oss ett tag. Lite frulle i magen och sen mot Barkarby vid 9. Skulle handla skidkläder och det vart det också :D Ett par Vita Byxor och en snygg peak Jacka i vit med mönster. Så nu kommer jag vara snyggast i backen!! Så se upp för mig. Sen bad det hemåt och jag åkte till stallet och fan vad kallt det var. Sen vart det mys med Familjen. Hyrde tre filmer och köpte en massa men det var massa andra som käkade upp det så jag fick inget den här gången:( Så jag somnade vid typ 3 efter lite snack i mobilen med plutten. Sen så, hah Skulle äntligen fått sova ut idag men då ringer BellsaN kl.09.00 och börjar babbla på som fan. Tack älskling! Älskar dig också :D Men iaf. Kunde dock inte somna om så gick upp och satte  mig i soffan med familjija :) Sen satte vi på Paris Hilton filmen och jag somnade vell efter att jag hämtade täcket så då sov jag gott ett tag till. Och nu är jag igång igen. Ska fixa och dona lite. Luktar fan vad pappas fog från väggen brevid. Vi håller på med tvättstugan så det ser förjävligt ut kan jag säga och luktar illa gör det också :(.. 

Nej nu ska jag kolla in lite saker på datan:) Ha en trevlig dag kommer nog en massa inlägg idag kanske :)