Onsdag

Ja. Idag är det redan Onsdag och både Måndag och Tisdag har gått bra. Måndagen vad lite stessig och gårdagen var rätt så skön. Allt gick bra under min lilla "mini operation". Har lite ont nu och är helt blå och så men det är det nog bara den här veckan så det blir nog bra tillslut! Hade också en jätte trevlig kväll ;).
Idag då. Hade en väldigt jobbig natt. Kunde inte sova och hade skit ont i huvudet, nästan så jag tror att jag började blir lite sjuk nu"/ Frisör teknik första lektionen med lång hårs design. Riktigt roligt och det gick sita bra :D Och nu sitter jag på men svenska lektion och ska lära oss om tal (?) ..
Jag som bara vill hem nu. Tror det inte är min dag idag. Vaknar dåligt med världen huvud verk och min mobil har dött och jag ser bara så äcklig ut nu. Vill bli av med den hära jävla huvudverken och sova eftersom det inte vart någon sömn i natt. Ajsing. Får lägga mig i tid i natt ist:)