God morgon

Ligger nu i sängen med Mikaelah. Har fått i oss lite pommes och nu har vi kollat på Paradis Hotel och tagit det lugnt så nu är det lite barn program på tv och för mig vart det bloggande. Men iaf.
Igår. Åkte ut på Lidingö efeter skolan med Julia och Mikaelah. Fixade oss och fick i oss lite pizza och sen drog vi mot Söder för en mysig kväll. Hade jätte trevligt och jag som trodde vi skulle bli flera men det blev vi inte :( Sedan vid kvart över 11 drog vi till donken för att köpa oss lite mat och sedan vart det hemmåt med 20 över 12 tåget hem. Sen sprang jag och mikaelah hem från tåget vid halv 2. Var så jävla trötta och lite smått rädda över att bli överaskade mitt i natten när man är på väg hem i smyg. Hade ingen lust och vecka mamma vid 2 tiden när hon ska jobba tidigt.

Nu blir det ju till att ta det lite lugnt sen så blir det hopp träning för mig kl.15.00 och sen hem och kanske få lite besök:) Får se hur det blir måste plugga också. Ligger lite efter i min planering känner jag nu.. Inte så bra av mig. Är ju ledig idag så man ska nog passa på då. Eller vad säger ni?



bjuder på en bild som min syster tagit. Besök hennes FOTOBLOGG. Fanny Pettersson.