Det gör mig tårögd ibland..

Att tänka på hur mycket vänner har betytt för en och hur mycket dem har ställt upp för än och hur mycket man ställt upp för dom kan göra mig tårögd när man känner att det börjar försvinna. När man fått en massa minnen tillsammans och man känner hur det börjar rinna ifrån. Det blir ju så när man väljer olika skolor och så träffas man aldrig men jag är ändå glad över att jag har kontakten med mina vänner som stod min närmast i klassen men man har lixom inte samma kontakt som jag hade när man gick i samma klass. Kommer ihåg rasterna och lektionerna när vi satt och as garva åt saker man aldrig glömmer.  Det är helt sjukt!


HAHA bilder är lixom tagen 5 juni 08.. Säger bara vilket minne det vart av denna dag.



Skol avslutningen 2008.



Kryssning 2007.



Första dagarna i 9an.


Har en massa bilder på min andra data så det kanske kommer upp lite mer bilder sen. Vet att jag har en bild som verkligen väcker ett minne som aldrig kommer bli till liv igen.