borta bra men hemma bäst!

Nu är jag äntligen hemma och det är riktigt skönt. Har haft bra dagar på Gotland och både tagit lugnt och shoppat och vart med en gammal vän. Så det är skönt att jag har fått kommit bort ett tag nu så jag kan komma hem och andas och fortsätta ta det lugnt. Men att skolan börjar imorgon gör mig att jag får ångest. Måste i säng tidigt och träffa vännerna och se till så att allt är bra hemma.. Mycket och göra är ordet. Ska snart ge mig till stallet och så.
Går dagen var fantastiskt rolig. Träffade Jonathan som jag inte träffat på skit länge och hans kompisar. Alltid lika roligt. Satt och skattade hela kvällen och kännde att det här saknar jag hemma men det är så konstigt för så fort jag kommer dit så känner jag mig som någon annan. Jag vågar vara mer öppen och känner som om det är där jag igentligen ska bo och allt är så bra där. Men det har nog också med att folket där är inte som dom hemma..











1 FannY:

skriven

vi har känt dom sen vi föddes så inte konstig och våra pappor är ju bögar x)

3 Emmy Amanda:

skriven

haha tacck (a)!

2 Petra

skriven

aaw så söta bilder !! :) <3