Torsdag. 11 Februari

Tjingens. Herre gud vad frussen man är då.. Inge kul alls. Sitter som en naken hund under filten framför tv helt själv. Funderar på att gå ner och lägga mig i sängen men då kommer jag sova så länge så tror jag skiter i det. Men iaf. Kom upp ur sängen i morse i alla fall. Fick en liten tid över på morgonen så jag han fixa och dona lite i rummet innan BellsaN och hennes Pappa kom och hämtade mig. Tog nämligen tåget in idag för att vara snäll mot Bella som hoppade på i krigslida. Sen kom vi till skolan och det stod Styling och övrigt på planerna. Jag färgade ögonbrynen och fransarna idag, vart jätte fint. Sen avslutade jag med lite cool styling. Skit kul. Inte det gammla vanliga stylingen som platta föna eller locka. Utan lite över det. Kommer in bilder sen. Sen  bar jag mig hemåt lite fort för att hinna hem till hopp träningen. Gick super bra. Inge strul alls så det blir en, 1m start i helgen (y) Sen bar det hemmåt. Tog faktiskt bussen hem idag orkarde verkligen inte gå i kylan när jag är halv sjuk också. Kom hem och tryckte i mig lite lunch så nu sitter jag här. Inget och göra. Tycker att jag har lyckats med rätt mycket på min lilla dag i dag iaf. kan ju inte bli bättre. undran är vad planerna för kvällen är (?) Ingen som vet.. 

Nej nu ska jag hitta på nått :) Ha det bra. Tjingens!!! 

1 FannY:

skriven

sätt in bilderna då, för det ser så tråkigt ut syster ;D