Tack för kvällen brudar..

Ja nu är jag hur fräsch som helst har både haft ansikts mask och hår inpackning, kan ju inte bli bättre! Mötte brudarna vid tåget vid typ halv 9o och sen satt vi och snackade lite skit och sen så var det dax för bastning. Hade både grönsaker, dipp, chips, godis, cola, fanta och hela köret. Skita mysigt. Har dock rullat mig naken i snön för första gången i hela mitt lilla liv. Sjukt kallt men skönt. Sen vart det ångbastu och Petra kom insmitandes. Jätte roligt att alla inte mådde så bra i dag:) Dom var ju lite bakis!! hihi Sen vart det lite fixing och doning och vi gav oss mot tåget vid kvart i 11. Tack för kvällen brudar. Det var super kul. Det här måste vi göra om!!

Sen träffade vi även på Rasmus fyllskallen efter att brudarna hade dragit. Stod och snackade lite med han innan Petras mammi kom och hämtade oss. Orkade verkligen inte gå hem. Fick ju lite och städa nu när jag kom hem men det var inte så farligt. Är ju klar nu så nu ska jag äntligen få sova i min säng och få sova ut i morgon bitti :D
















Ja. Det var lite bilder från idag. Respekterar att bilderna är lite suddiga för alla tjejer vill INTE visa sig halvnakna i en öppen blogg. Så käften.. Och sista bilden visar verklien hur tjejer sprider ut sig hos en dom aldig vart men det är så det ska vara, eller hur? Ni kände er hemma på direkten och det är så de ska vara ♥

Nej nu ska jag klä av mig och hoppa i sängs. Klockan ringde kvart över 5 i morse så kännder mig lite trött i ögat!