Sovdax!





HAHA vilka fina bilder man kan hitta då ;O Inte alls :( :) Den var fin på Mikkan ♥

Ja nu har jag precis kommit hem och ska sussa. Blir hemma från skolan imorgon och det ska bli så jävla skönt. Orkar inte komma till skolan försent och ha lektion en timma (?) Och när vi ändå inte ska göra nått. Inte jag iaf. :) Jag ligger iaf inte efter och jag har snackat om betygen så jag är GRÖN! Ikväll har man inte gjort så många knop. Kom hem och sen lagade jag lite middag och sen mot stallet med mamma och hunden. Hunden har fått någon som kallas övervikt, hahahah! Han är på bantnings kur nu så fan vad han måste motionera. Så var i stallet och fixade. Mossan var fräsch idag men hon var fortfarande tjock i betet så gjorde inte så mycket. Bara glad om svullnaden kan gå ner. Hem och gjorde mig klar för friskis och svettis. Hämtade mammas kompis Anki och när vi kom fem så var det inget. Pga. snön på taket :O Bara för att jag skulle träna så vart det inget. Typiskt. Så hem och byta kläder och fixa sig lite och fräscha upp sig innan jag drog till Jonah. Kollade lite film och myste. Alltid lika roligt eller hur? ;) Så nu är jag hemma. Ser ut som ett helvete i mitt rum och jag ska kliva upp 08.00 imorgon för att åka till stallet och rida för Marika. Då har man det gjort som sagt. Sen kan man plugga till matteprovet och fixa de engelska dikterna som ska in på fredag :) Asum. Min Torsdag kommer bli toppen (y)