pigg som ett skollat troll :O

Ligger i sängen och sneglar lite på teven. Måste sova nu egentligen. Ska nämligen åka bil till skolan imorgon redan vid 6 tiden för att förbereda för mode visningen imorgon. Så jävla taggad jag är då. Ska bli as grymt och  najs så ni anar inte. Men att sedan försöka komma hem gör mig inte lika taggad. Vill bara ha sommar och sol just nu. Har vart duktig och skickat in mitt tal till min svenska lärare och allt det, så allt är klart tills på onsdag då det gäller. Riktigt stolt över mig själv nu. Nej nu är det slut på snacket. Tänkte bara bjuda på en liten hemlis som jag gjorde idag ?! Vart bättre en den förra och nu gjorde jag det själv också så jag är super glad idag. Så godnatt på er ♥





Syns inte så bra men ett rosa hjärt tandsmycke. Ska försöka och fixa snyggare bild imorgon!



1 joss:

skriven

sv: jag tror jag väntar tills nästa månad, måste spara pengar den här månaden. men tack ändå! :)