Min morgon kunder inte bli bättre

¨


Nu har jag Hunnit med en hel del nu på morgonen. Gick upp 8 i morse och beställde lite saker till mossan. Hon måste ju också få lite nya kläder i garderoben nu innan vi ska resa bort. Sen åkte jag till stallet för träning vid kvart i 9o. Gick super bra. Även fast det var en massa gubbar som skottade ridhus taket precis när jag skulle rida. Så Mossans var nog mer på tårna och uppe i luften än vad jag trodde hon skulle vara. Ni kan ju tänka er hur det lät egentligen :O Sen var det fix och mys i stallet innan jag promenerade till gymnasiet för att ta bussen hem. Träffade på en hel del folk. Precis vad jag inte ville göra. Men så är det ibland. Är lite blyg ibland, hih. Sen hem med bussen och har nyss lagat mat. Skönt att vara hemma själv och bara ta det lugnt. Ska till sjukgymnasten om en timma så det är lite fix och det hemma nu innan jag drar dit. Har skolkat lite från sjukgymnasten så det är nog bäst att jag går det idag (a) Sen blir det nog hem för att plugga. Ska skriva dikter och plugga matte. Jippie