matt..

Hemma och väldigt matt. Det vart inte många timmars sömn i natt kan jag säga. Så när klockan ringde 05.00 så var jag rätt pigg fortfarande och mitt humör var översakattat! Gick upp och packade det sista och sen bar det av mot bussen vid Telegent. När vi väl kom fram visade det sig att bussen hade fastnat i snödrivan (?) Bra, tänkte jag, ja får väll åka hem och sova för den dära bussen kommer inte loss men icke sa nicke. Pappa och alla grabbar puttade och skottade så det var fixat på några sekunder! Sen in i bussen och sitta och göra ingenting. Roade mig med Marika och sen vart det en massa massa sova bara :) Kom till Romme Alpin och åh vad fint det var. På med skidorna och ut i backen! Hej och hå här kommer jag. Skit kul var det och jag ville ju inte hem kan jag säga! Tyvär så vart vädret lite sämmre mot eftermiddagen. Det började blåsa och det vart kallare och kallare så då var det inge kul..  Klockan började bli mycket och sen var det mot bussen vid 4 tiden. Alla skulle in med alla sina saker och tänk er 40 pers med hälften av småttinga... Mellan 5-19 åriga.. Det tog ett tag måste jag säga!! Sen på hem vägen vart det lite film och lite OS radio och resten sova. Men fan kul det var att åka skidor. Jag ska åka många gånger till i år!! Mamma och Pappa planerar redan att åka v.10 i 5 dagar så jag håller tummarna!!

Bilder kommer snart :) !!