Veckans produkt från Waterclouds!




Ja nu har jag testat lite olika produkter igen och nu tänkte jag att det var dax att tipsa om två par jätte bra produkter! Eftersom jag har ett väldigt lockit hår och vill att det ska vara lockigt hela dagen. Jag vill kunna gå ut även fast det duggar lite och att det snöar så har jag använt mig av dessa två Waterclouds produkter. Först en Sleet smooth gel som är som en flytande gele. Lätt att applicera och ska användas innan du använder dig av någon slags värmetång. Den kan användas i både tort och blött hår.

Sen har vi den andra lilla pump glasflaskan som är Zerum. (silkes droppar) Som jag avslutar med. Den kan sättas på både för eller efter användning av tänger. Använder du den innan någon värme täng så blir den mer som ett värme skydd och tar du den efter får du lite mer glas och tyngd i håret så det inte ser så frissit ut om du nu har lockar om du har platt och fint hår blir det oftast mer glas och det syns mer i mängden. Självklart fungerar dom bra till alla slags hår typer så testa på. Priset på dom är inte så farliga ligger runt 100 kr för varje produkt.


1 joss:

skriven

Vart köper man Zerumet då? :)