känner mig som en jag vet inte vad..





Jag är sjukt sliten. Fått slitit arslet av mig idag.. Kom till skolan vid 7 och började med allt. Jag och Petra höll på men catwalken ett långt tag och tillslut så fick vi ihop det. Sen vart det full rulle när alla modeller kom och vissa kom inte så vi fick kasta om ordningen och fixa andra frisyrer och aa det vart lite kaos. Och fram för allt, när inte alla kan hjälpa till. Men tillslut fick vi ihop allt och visningen vart toppen. Tack till alla underbara frisörer och modeller. Det vart super bra efter allt jobb. Skit kul!! Sen var det Naturkunskap och haha alla var skit trötta. Tror hälften somnade på skolbänken.. Som tur var hade jag vart duktigt och gjort alla uppgifter så fick dra hem vid två tiden redan:) Tågen var ju fuckade så det tog ändå lite tid att komma hem men inte så farligt. Petra och jag däkade ändå på tåget så det gjorde oss inget alls:D Sen vart det hem fort och slänga i sig mat och mötte Bellsan min bästa vän! Vi skulle ut på stan och göra lite ärenden. Gick super bra så nu ska jag bara skriva ett CV. Så ni kan ju gissa vad jag har gjort (?).. Sen mot akuten för att fixa en sak men verken jag eller Bellsan orkade vänta så vi gick hem ist. Fick börja med middagen och på med rid kläder. Tjejer kan göra fler saker samtidigt kallas det ;) Sen mot stallet och då visade det sig att min lilla bäbis gjort illa sig så det vart inge race i snön :'( .. Vart ut och skritta ist. Men så är det. Gjorde mig inget. Fick bara mer tid till det här och allt plugg men det märktes ju inte kan jag säga. Har knappt tid att sitta här. Har vart full rulle hela dagen och jag måste egentligen läsa igenom mitt tal så jag kan det imorgon kan typ bara hälften men det fixar sig nog ska ni se. Hoppas jag inte får något sånt dära böl utbrott imorgon när jag ska redovisa. Har hänt mig en gång och det var sist jag gjorde det och jag vart helt paff att jag över huvudtaget började böla men jag skyller på många känslor.