hemma & trött



Min älskade idrotts lärare ♥ Stort plus i kanten på dig asså!


Riktigt jävla trött är jag just nu. Känns som om jag har jobbat gärnet hela dagen idag och jag blir rätt så irriterad på folk som försöker komma undan och inte hjälper till. Fram för allt när man är i grupp och utanför det också, jag lovar dig att det kommer sluta illa en vacker dag.... Ursch vad jag avskyr sånt hära, jag vart lite grining av det faktiskit konstigt nog. Men som tur är, är jag inte sån så tillbaka till vardagen :D Ergonomin gick as bra idag. Fick behålla mitt MVG som sagt och det vart lite sorligt där eftersom att hon har sin sista arbetsdag på Fredag och hon är ABSOLUT min grymmaste läraren!!! Så det kom lite tårar på både henne och mig dära, hih. Sen så var det ju hem med roliga SL. Jag och Petra var as glada att vi över huvud taget kom till gullmars nu på EM. Kom till Nynäshamns bussen 5 min innen den gick. Toppen tänkte vi (y) Sen kom den älskade bussen i kylan och när vi väl sitter på bussen visade det sig att bussen läckte av något men dom fixade det så bussen åker runt hörnet så  ser jag gubbarna som hjälpt bussen springa ifatt och säger att det fortfarande läcker. Och sen var det okej att köra så vi kör typ 5 m innan bussen stannar mitt på gullmars där bussarna har sin lilla rusnings trafik!! Så det var bara att vänta ytterligare 30 minuter på nästa buss. Som tur var gick den toppen bra. Så var hemma vid halv 5, rätt så normalt för mig.. Hem och fixa och dona med massa papper som ska in till skolan snart och ska snart börja med mitt tal som jag ska läsa upp på Onsdag. Väntar bara på att pappa ska komma hem och hjälpa mig med det eftersom han är lite bättre en mig! 

Nu ska jag äta lite middag och plugga och fixa allt för imorgon. Har Hår mode visning i skolan imorgon så det är en hel del som ska fixas och packas och hela köret. Vi syns babes!