Godnatt och farväl.

Ja nu är det sovdax. Och så säger jag farväl till Jens som drar till Öland imorgon. Han kanske är borta en vecka eller typ månader så man vet ju aldrig när man får se han igen.. Lite tråkigt :( Så i kväll har jag vart med Bells. Vi var ju typ varje dag förut men nu var det ett tag sen, typ 3 dagar sen vi typ var och umgicks men det känns även fast man inte tror det, hahah I love you. Så jävla trött  på det här vädret nu. Kan det inte bara bli sommar så man kan få sätta på sig behagliga kläder och slippa den tjocka jackan(?) Trött på skiten. Och pappa som säger att det ska komma massor med snö så jag blir ju bara irriterad.. Tänk på när allt skit ska smälta... det kommer ju bli översvämmning:O men iaf... tillbaka till kvällen, Sen kom Jens och hämta oss så sista timmar var vi med han. Hade lika kul som valigt. Men nu ligger jag hemma i sängen i alla fall och ska förska natta mig själv :) Godnatt ♥