GODMORGON:D

Sitter i skolan nu och ska snart börja min hantverks orientering. Ska börja fixa dockorna som ska vara på visningen så det är nog full rulle hela dagen. Som sakt min natt.... HAHA jag vill bara skratta. Först somnar jag skit bra sen vaknar jag av att det ringer någon stans. Då är det min gammla mobil, som har fått typ utbrott (alarm) Och jag hittar den inte(?) Så den ringer typ 4 gånger i lådan innan jag hittar den så jag vart lite halft irriterad där. Sen vid 4 början mitt huvud få utbrott. tiningen och de gör så ont så jag undrarde om jag skulle till skolan men nu är jag här iaf. Fick skjuts in av pappa. Han hade jobbat natt så han behövde inte åka så tidigt till jobbet så det var skönt. Somnade i bilen precis innan jag var framme så det var ju inge roligt. Hade nog kunnat ligga kvar och sova ett tag till :D !!! Nej nu måste det börja fixas. Ha en trevlig dag så hörs vi sen!





Bjuder på en bild, Lina i min klass har gjort den, jätte snygg. Har gjort en liknande!