Goddagens!

Ja nu har det inte blivit någe bloggande på ett tag. Vart fullt up igår när jag kom hem. Jag åkte nämligen till stallet direkt efter skolan och red busen. Sen kommer mamma i lite halvpanik och hjälper mig för att hinna köra syster på fotokurs och sen bestämmde jag och mamma att vi skulle åka och se matchen i ishallen vid 19.00 så det vart lite brottom. Mamma ville så gärna dit och kolla för hon har aldrig sätt en match typ. Eller det var väldigt länge sen iaf, sa hon! Så jag och mamma kom dit till slut i all panik. Träffade Petra och satt med det gamla goda vännerna! Längde sen man träffade vissa. Hade det trevligt och nynäs van med 3-2, WIHO! Sen var det mot hemfärd. Fick en puss och sen gick jag hem ;)hihi. Promenerade hem med Becca Petra och en kompis till petra. Fick nämligen skjuts av hanns pappa från Shell (inte så jätte långt) men iaf. Kom hem i någelunda tid och somnade rätt fort. Sov bra hela natten (y) Sen upp på morgonen då jag vaknar av ett mess från Becca, att hon kunde följa med mig som modell till skolan. Så då vart  jag lite glad. Så kom till skolan och fick styla becca lite. Sen kom studievägledaren och snacka och gick lite i övertid så tack för den. Men nu är jag i alla fall hemma och ska snart iväg på träning. Får se om jag orkar det eller inte. Är ju som sakt lite sjuk :(

Nej nu måste jag fixa lite:) Ha en trevlig dag!



1 liss:

skriven

Haha! :) Ska jag packa ner dig också sötnos? :)<3

2 liss

skriven

Haha! :) Ska jag packa ner dig också sötnos? :)<3