go kväll..

Nu är det mys efter en sjuk dag. Ja men kan säga att den har vart både bra och dålig men jag får skylla mig själv :) Efter att Jonah drog vid ett tiden vart allt sjukt tråkigt.. Jag, systern min och Elin satt och glodde lite tv ett långt tag. Jag gjorde korv soppa till mig och Elin. Aldrig gjort soppen utan mormor har bara gjort den till mig men jag tyckte fan att min soppa vart mycket godare mormors soppa :D Tror jag ska bli kock på fridtiden, haha. Sen vart det bara en massa deg framför tv tills Petra ringde. Vi bestämde att vi skulle hitta på nått kul så det vart Avatar idag på Bio. Jätte trevligt och en sjukt bra film. Trodde att det typ var en barn film, men jag hade fel,haha! 



Nu är jag hemma och har städat lite. Känner mig som en jävla morssa, den här helgen. Har städat och plockat efter min syster och hennes kompis. Men dom har vart jätte duktiga och hjälpt till också så det är lugnt flickor!
Nu ska vi koka lite te vatten och mysa med lite mackor. Ha en fortsatt trevlig kväll och sov gott mina läsare ♥



1 Petra:

skriven

hur orkade du städa och massa :P hahah fan jag däcka direkt när jag kom hem :D