äntligen i skolan.



Fuck SL sänger jag bara. Kom iaf till skolan med lite försening. Började med att bussen bestämmde sig för att åka till Centralen mitt i allt. Men sen så stannar den vid gullmars vid vägen så vi  hoppar av och får gå en bit till nästa buss. Så in på pressbyrån och värma tårna. Där Viktor klampar in, han skulle till jobbet så han stod och frös med oss. Sen kom våran nästa buss som var några minuter försenad:(. Så denna sista bussresa var inge rolig. Tårna var borta och jag ville bara gråta för det gjorde så jävla ont!! Men tillslut kom vi fram och det var nog bara en 6 st som hade kommit och jag var redan 15 min försenad. Så det gjorde inget. Skyller på SL idag. Får se om jag kommer hem idag huvud taget. Jag gör det säkert men undra hur mycket klockan är när jag väl kommer hem....

Nu blir det lite genomgång om hår och kemi sen så vet jag inte vad som händer. Jag och Petra måste få tag på studie vägledare idag också så det är det som står på schemat.. Nej nu måste jag lyssna:) Ha en bra dag.


1 Aksellene:

skriven

NICE AND WONDERFUL SITE