dag 2 i Thailand

Ja nu sitter jag entligen vid datan. Men det tanker jag inte gora for mycket i detta land!

Igar anlande vi 05.30 till Thailand. Gick och la oss och sov en stund. Sen vart det frulle och sen pool och sool. pa EM tog vi oss till huset dar egarna var och kolla huset och akte sedan till shoppingen och at och bara kolla.

Idag sa vaknade vi enligt Fanny 09.00 men klockan var bara 08.00 -.- Haha sa vi gick ner och at frulle och tog en lite promenad och kolla stranden och lite sa.
sa hela dagen har jag solat och badat och tog even en massage efter lunch och under massagen brakade det till i himlen och regn och oska och buller och blixtrar har sagt hej!
Sa spela kort och sova ar det jag gjort under dagen. Sen vart det mot city idag med sa klart. Fick med mig tva trojor hem :D

Imorgon blir det upp i tid. Packa och sola och bada lite innan vi maste ur hotellet innan 12.00. Da ska vi sedan anlanda till huset och stoka till det dar. Sen blir det besoka Similan Island nogon dag och snorkla och sola. Sen blir det sa klart shopping varje dag!

Kommer inte egna all tid till datan da det ar fett jobbigt att skriva :P hihi Men nu vet mina vanner lite vad jag gor och att jag lever :) Saknar er massor ♥