Tosdag

Ja det händer mycket för mig nu och jag försöker njuta alla mina sekunder jag har kvar på mitt lov.

I Tisdags var jag och hämtade en häst som Mikaelas syster skulle ha. Allt gick som det skulle med hästen medans min hand vart stor som en hanske. Getingarna var väldigt agresiva där och jag var nog lite känslig så den vart stor och sen gick svulnaden ner igen. TOPPEN :) Kom hem och jag och Mikaela myste ner oss hos Daniel med chips och dipp.

I går drog vi oss mot stan och handen visade sig inte vara på min sida... Den var JÄTTE STOR..  Men åkte till stan och tillbringade tiden till att umgås med mina nära och kära. petra Steffi och Mikaela. Så klart vart de god mat/fika samt shopping. Gjorde ett riktigt kap på ett par balzer till dansen men ångrar hur mycket som hälst att jag inte köpte ett par till. Skulle vilja ha ett par vanliga till vardags också.

Sov hos Daniel inatt också med Mikaela. Myste och kolla skräckis med chippa och dippa. Drog till Norrköping en sväng idag också till hästan men det gick som det gick så hoppas jag får hem min pärla om 3 veckor när jag är som bäst ;) haha

Så ikväll har jag och Mikaela bara tagit det lugnt. Hon drog hem så jag och Bells tog oss en riktig POWERWALK. Nu när jag inte kommer igång med ridningen på ett tag så får det bli nått annat. Kanske Friskis eller Powerwalk (?)

Nej nu blir det godnatt. Får nog börja uppdatera lite mer nu. Blir bättre sen när skolan börjar och jag får hem den så kallade Skoldatan (bloggdatan)

Godnatt ♥