blandade känslor..

Hello mina älskade läsare från 0- 100 :)

Dagen har vart mycket speciel. Skolan gick som en dans på rosor. Hade lite fixing på FM till undervisningen till ettorna (y) Gick super bra. Åkte hem med pappa och märkte att nått var fel sen kom det. Säger inget mer än
 
Rest in peace  ♥

Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Käkade en finmiddag med familjen med lite förrätt och grejor. Sen var jag hos Mikaela och Daniel och sen träffade jag Bells en snabbis. Så har fart och flängt lite ikväll med mina rosa gummisar.

Nu är jag hem kommen och pappa har precis fixat min teve. Jag är så aggresiv när det gäller Tv/dator/DVDer mm med teknik över huvud taget så jag hade sönder min anten kabel för någon vecka sen så det har bara gått att se DVD men den har fuckat sig ockå den blinkar till svart så man ser typ 50% av hela filmen så måste fixa en ny DVD tror jag...

Imorgon blir det upp rätt så tidigt. Ska göra håruppsättning på Mikaela imorgon innan hon ska på Bröllop. Ska bli skitkul att göra uppsättning. Är ett tag sen och det är typ det jag brinner för så I Love it!

Nej nu ska jag rulla vidare in i Tven och Datan :)

Chingen ♥