Söndag 11 April

Shit vad tiden går fort. Kan man tänka sig att det redan är mitten på april (?) Nej verkligen inte...

Nu har jag städat rummet och fått tillbaka rummet som det var. Tror vi vände upp och ner på det i natt (?) Soffan var helt okej faktiskt. Jag och Steffi vaknade vid 9 och började snacka och bella trött som en troll.. Hon hade tydligen inte somnat förens vid 6 så hon fick sova lite. Jag och steff gjorde oss en varsin fralla och mumsade i oss det och insåg att vädret var finare en vanligt. Det tog sin lilla tid innan vi fick upp Bella men vid 11 tiden gick vi en promenad i det fina vädret och mot tåget för att de skulle fara hem. Så nu är det dax för mig att åka till stallet och röja upp där med. Så är det när man kommer hem och bara lämnar allt. Hur kommer det sig att man alltid gör så (?) 


Nej nu är det dax för om byte. Ha En Trevlig Dag I Dey Här Fina Vädret !


 

1 Du vet vem jag är:

skriven

Tiden går fort nu :)