Är jag knäpp(?)

Jag har funderat på en sak. Jag gör sådana konstiga saker ibland. Som en dålig vana lixom.. Jag har kommit på att jag alltid hittar min hårborste bland troslådan på kvällarna när jag duschat och letat efter den förbaskade hårborsten i ca. 10 minuter (?) Jag fattar inte hur det kommer sig och det är nästan varje dag, Humm (?) Har ni också någon dålig vana som jag eller är jag ensam om det :O?

Men tillbaka till vardagen då. Gårdagen var bra. Han med mycket motion igår. Plågade mig själv lite i ridningen också med att stå upp i jockey läder när jag konditions tränade. Det kändes i vaderna och låren kan jag påstå. Vart även 45 minuter på gymmet! Och gissa vad som kom idag då da (?) Jo, den härliga träningsverken...

Denna dag har dock även vart fantastisk. Fick en sovmorgon på en timma tog 7 tåget ist. Eftersom vi skulle vara på INZO kl.09.00. Tog bussen från Handen till INZO. Mycket smidigare gick det den här gången kan jag ju påstå(Y)!
När vi kom fram visade det sig att Sanna i klass bara var där. Resten av klassen var på gullmars och hade inte kommit iväg än så vi 4a fick börja moffla på 3 kanellängder och 10 liter Cola, kunde ju inte bli bättre!! (all träning borta tänkte jag då)
Sen vart det galet med shopping. Hade sagt till mig själv att jag BARA ska ha en hårfön med mig hem och inget annat!! Men det vart ju så klart lite till.. :D Sen var det mot skolan igen. Hade natur kunskap och det gick förvånads fullt bra för mig idag. Han med mer än vad jag egentligen skulle och har kunnat förut så det var väll bara en bra sak. Fick även skjuts hem av pappa eftersom vi alla tre hade en massa påsar så det var lika bra att inte tacka nej till av bli skjutsad hem lixom (a)



Hårfönen från BY.LB med två trattar.



Och sen så klart en massa produkter ♥
Från vänster:

• I.Dentity hair force, gör det lättare att platta håret och luktar otroligt gott.
 • Samma märke fast till lockar, gör att lockarna bli lite mer separerade och blir då inte så frissigt.
• Hår spray
• Hairmask (hårinpackning).
•Oxi dant väte 3% (till färgning)
•Blå svart ögon frans färg.
•brun ögonbryns färg.
•Lappar tillögonen till färgningen.

om ni undrar mer om sakerna är de bara att fråga :)

Nu ska jag hoppa i sängen. Såg att klockan börjar bli sen.. Dax för mig att sova och ha det skönt ♥

natti natti