Lördags kväll.

Heeej. Hur mår ni mina läsare? Jag mår Toppen som snoppen!

Idag har jag inte gjort många visor. Vaknade och käkade lite frulle sen har jag och pappa gjort det sista i mitt rum :D Fick upp både Tv och in nya DVDn eftersom den andra hängde sig. Drog en sväng till Biltema och skulle köpa lite saker och sen vart det ju VEGA BAR! Sjukt gott när man är lite bakis. Vart ju en hel del igår men ändå väldigt lugnt. Satt hemma hos Paulina och drack oss några öl tills vi drog vidare på fest. Vart lite tråkigt mot slutet så jag beslutade mig att åka hem så jag tog mig en taxi hem. Från toppstigen till mitt lilla hem och hela 105 spänn för typ 7 km. Men vad gör man inte när man har pengar.. Aldrig att man går hem helt själv vid halv ett tiden. PÖH.

Men iaf. har vart ute i kväll en liten stund och träffade på en hel del folk. Men hade lovat pappa att mysa med han ikväll eftersom Syster och mamma inte är hemma så jag gick hem och pappa hade köpt en massa Cola och ostbågar och ost och kex med päron. Kan ju inte bli bättre.
Så nu blir det sängdax. Ska in till Globen imorgon och shoppa loss lite. Ska bli skönt och komma ifrån och få göra nått själv. Skönt att få tänka efter lite granna :)

Godnatt baby! <3