ja det här var ju inte skönt..

sitter nu här med värsta fläskläppen :/ Fick en rijäl smäll av flärren idag så blodet forsade ur näsan och mina läppar är nu i lite delar, inte skönt... Känns som rena plastikoperiation i läpparna(y)

Men iaf. Har fått lite skäll idag av min vänn BellsaN att jag inte har uppdaterat men det är rätt mycket nu kan jag på stå. Jag har en väldigt stor beslutångest om jag ska till stan på nyår eller om jag ska vara hemma (?) Blir snart galeeen! Sen imorgon lär jag nog bli sängliggandes.. För det första lär jag ha världens träningsverk och sen vet man ju inte hur man kommer se ut i ansiktet också så det kommer bli spännande och se om jag kommer ner till centrum imorgon, ska försöka att luncha med Petra imorgon om det går bra och äta om det är bättre en vanligt ska jag kanske försöka hinna åka ni till Haninge med BellsaN. Får se hur allt blir.