Hiss&Diss




Nu är det så att jag ska börja Hissa och Dissa lite tänkte jag (a)

Så Emmy Dissar

Brun utan sol och all solning med solarium. Brun utan sol Luktar bara äckligt och vem fan vill de (?) För det andra blir man helt fläckig och det tar ju ett tag innan det försvinner. INTE FINS ALLS!

KISSI, DESSIE och PAOW.... HEjdå. Fan man orkar inte läsa era patetiska bloggar och jag har fan inte läst era bloggar på 3 veckors tid nu och fan vad bra det har gått att inte läsa era patetiska bloggar :S

Så Hissar jag också

Varma RIKTIGA uggs. Dom är bekvämare och skönare än fake uggs och det känns verkligen inte som tofflor. Tror det får bli nästa köp. Var och provade ett par svarta idag, så tror det blir dom.

Vinter myset är nått jag måste hissa. Finns det nått mysigare en film,ljus,kuddar och massa pussar och kyssar i vinter mörkret.! Så det ända jag kan säga är att, kul för er som har era söta mysiga pojk/flickvänner att mysa med.




PussPuss